Löysin mun  tytölle poikaystävän. Se nyt on vähän vanhempi, mutta ei se sit 10 vuoden päästä kun tyttö on täysi-ikäinen haittaa. Eikä niillä ole kuin 13 vuotta ikäeroa. Ei musta paljon ja se Iiro on kuitenkin tosi söötti ja kiva. Toivottavasti ei rupsahda. En mä mitään kurttua mun lapselleni halua. Lapsen isä taas otti pulttia. Se ei oikein ymmärrä miten tärkeää on varmistaa, että se lapsi sitten tosiaan joskus muuttaa pois, omaan elämään. Ja kun se lapsi on nyt jo niin jääräpäinen ja kova komentaan niin ei sitä oikeesti kukaan huoli. Pakkohan sitä on äidin hoitaa asiat. Kyllä tää vanhemmuus on tosi rankkaa.

Mä sit kerroin tälle Iirolle, että siitä tulee mun lapselle puoliso. Niin arvatkaa mitä? Se ei suostu! Sanoi, että muuten käviskin, mutta ei halua mua anopikseen! Ja mä olen niin kiltti ja ihana ja mukava. Kummallisia noi nykynuoret...

-Lotta-